2012年2月4日

活動公告:香港自治運動研討會之三 「 城鄉社區建設與公民參與」

香港自治運動 HKAM  研討會  之三 

城鄉社區建設與公民參與


期:2012年2月12日
時間:14:30 至 17:00
地址:香港浸會大學逸夫校園 林護國際會議中心地下
 WLB104夏利萊夫人演講廳

講者 

黃英琦 女士 
香港當代文化中心 及MaD 創辦人和主席
香港兆基創意書院校監
曾任市政局民選議員、灣仔區議員及 
灣仔區議會主席

朱凱迪 先生 
社會運動人士 

陳雲 先生 
文化評論人 香港自治運動顧問



討論環節主持:金佩瑋女士(甘甘)




香港近來天天都「雙非」,網絡/現實政治,不同陣營日日都相互攻擊…
係時候,傾下其他同樣對香港重要嘅事情了。
土地, 係我地嘅根, 係我地寶貴嘅資源。
社區, 係我地嘅家, 係我地生活嘅地方
究竟香港公民的參與可以點樣增多? 香港規劃與我何干?
3位嘉賓,將會從自身經驗,分別去探討吾土,城市, 鄉郊點樣可以建設得更好





報名方法:


請電郵至  hkautonomy@hotmail.com.hk  並附上名字及聯絡
電話號碼(註明人數,每人限留 3 位)
本研討會不設 WALK-IN.只限已報名人士參加


當日亦會有龍獅香港旗,襟章及T-SHIRT現貨發售,歡迎選購;並設有籌款箱,支持香港自治運動發展,壯大。

地圖

街景圖




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...